16.10.2011

Tuborg Green 4,6%


”Miks tää on green?”, Lace aprikoi ja käänteli tölkkiä löytääkseen jonkun perustelun juoman vihreydelle. Ei löytynyt, jollei tölkin vihreää väriä oteta huomion. Lace päätyi kantaan, jonka mukaan juoman kohdeyleisö on ”tiedostava nuoriso”. No, mikä ettei, kai hekin oman kaljansa tarvitsevat.

Tuborg on vaaleaa ja kovasti vaahtoavaa. Mace haistoi juomasta yllätyksekseen simaa. Maku sen sijaan oli melko olematonta hänen mielestään, sen sijaan Lacen mielestä makua oli. Raikasta ja helppoa bile-/saunakaljaa, oli kuitenkin molempien mielipide. Ei hifistelijöille, mutta olutta oluen tarpeeseen. Huomio ei kiinnity itse juomaan, vaan esim. seuraan, mikä voi olla ihan hyvä juttu.

Viikkoa myöhemmin kaupassa ollessaan Mace kuuli sivukorvalla, kuinka alle 30v nainen nappasi muutaman Tuborg-tölkin hyllystä ja sanoi miehelleen: ”Tää on hyvää”. Nuorenparin mahdollista tiedostavuutta ei Mace kuitenkaan alkanut selvittämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.